måndag 1 februari 2010

Kreativ Blogger Award


Tack Häxan Sytant för denna award och för det fina du skrivit.

Med utmärkelserna följer att jag ska:
- Kopiera awarden till min blogg
- Länka till personen som gett mig awarden
- Berätta sju intressanta fakta om mig själv
- Välja sju andra bloggar att ge awarden till
- Länka till deras bloggar
- Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.

Sju fakta om mig:
  • Estet som gillar matte och teknik
  • Drömmer om att bli produktdesigner i nästa liv
  • Arbetar gärna i alla material men oftast i textila
  • Sjunger jazz ibland på fester
  • Gillar mitt jobb som lärare
  • Längtar till sommaren då "lillen" ska titta ut
  • Jobbar på att leva mer i nuet och vill lära mej mer om Mindfullness

Följande bloggar vill jag ge min award till:

1 kommentar:

Helena sa...

Tack Eva! Vilken ära. Jag blir jättestolt.